• Новости

Важко розлучатися з бухтою Ольга. Примор'ї

1. Дари природи
    2. рекомендую почитати

Багато років тому, коли я була ще підлітком, ми з мамою вирішили відправитися в подорож, в бухту Ольга Приморського краю. Ми сіли в поїзд, який йшов з Москви до Владивостока і довгих сім днів, я чекала кінцевої зупинки, але, чим ближче під'їжджали, тим цікавіше ставав пейзаж за вікном.

Вражала краса цих місць: численні сопки, швидкі річки, скелі. А тунелів скільки проїжджаєш, аж дух захоплює. Я навіть з рахунку збилася. З Владивостока сіли на теплохід «Любов Орлова» і в бухту Ольгу по Японського моря. Їхати трохи менше доби., Але вночі передали шторм і ми 8 годин стояли в море, а хвилі розгойдували наше судно.Только вранці море заспокоїлося, і теплохід наблизився до бухти. Під'їхав катер відвіз нас на пірс. Ось вона, бухта. Вражала краса цих місць: численні сопки, швидкі річки, скелі Завдяки своїй мамі, Цю поїздку я запам'ятала на все життя ...
    Коли я виросла, вирушила знову в Ольгу. Тепер вже добиралися автобусом з Владивостока. дуже шкода що рейс теплохода скасували. Поїздка трохи екстремальна. Як на американських гірках, то забиралися на гору і спускалися., Іноді глянеш мало не по краю прірви їмо і так всю дорогу. Потяги до самої Ользі не йдуть, завдяки могутньому Сіхоте - Алінський хребту, просто неможливо прокласти залізничне полотно. Чи замислювалися взагалі-то ще про гірський велосипед , Але важко з ним, не вдалися до такого рішення. І нарешті приїхали на автовокзал Ольги. Сам селище невелике, ще багато де зустрічається, як і раніше дерев'яних хат з російської рубаною лазнею. Взимку їх опалюють дровами, з літа жителі ними запасаються, вилажіваем величезні дровітні дров Море в в бухті чисте і прозоре.

У бухті найчистіший пляж. Люблю відпочивати саме тут дикуном, знімаю дерев'яний будиночок у місцевих жителів на кілька днів. Вони дуже гостинні. Завжди пригощають солоної рибкою і червоною ікрою. Пляж є пісочний і є з галькою, вода біля берега тепла, але заходячи глибше, стає холодніше

До речі, тут ще можна знайти колодязя, як за старих часів - Журавель. Розклавши речі в будинку, ми пішли набрати свяченої водички. Місцеві розповідають, що в тайзі бив з-під землі невеликий джерельце, до нього приповз поранений ведмідь, ліг в нього і пролежав декілька днів, лікувальна вода допомогла ведмедеві одужати. З тих пір до джерела люди йдуть і їдуть за святою водою, щоб поправити своє здоров'я.

Ми напилися нарзан водички повної вітамінів і мікроелементів. набрали ще в пляшки з собою, на вечір. Щоб порибалити і оглянути найближчі околиці ми зняли катер прогулянковий. Прокат катера тут коштує копійки. Вудки та рибальську мережу можна теж взяти на прокат. Ближче до вечора, коли сідає сонце пішли гуляти по березі моря, милуючись заходом Ми напилися нарзан водички повної вітамінів і мікроелементів і збираючи живих зірок. На березі невеликі гірки морської капусти, її з хвилею викидає під час шторму. Вода тут настільки чиста і прозора, що забравшись на скелю, я спостерігала зверху, як під водою пливе аквалангіст. Стільки емоцій і радості я відчула. На наступний день запланували похід в печеру. Хоча на вулиці була дуже тепла, спекотна погода в печері було холодно, сиро, темно і багато льоду, до кінця ми так і не дісталися, замерзли і повернули назад. Озброївшись відрами пішли в тайгу. Тайга прогодує.

Дари природи

Ранньою весною тут збирають папороть Орляк, смажать з картоплею, дуже смачне незвичайне блюдо. Далеко в тайгу ми не пішли, щоб не зустрітися з хижаками і щоб не заблукати. Набрали трохи сироїжок, підберезників і лисичок. Одне відро наповнили жимолость і пішли назад в селище. До речі річки тут дрібні і швидкі, щоб перейти бажано взути гумові чоботи і постаратися утриматися від перебігу насилу роблячи крок за кроком. У селищі можна відвідати храм Святої Ольги та історико-краєзнавчий музей.

Кілька днів швидко пролетіли, треба повертатися в місто. Йдемо купувати на автовокзал квитки Я з величезною радістю хочу повертатися сюди ще і ще. До нової зустрічі Ольга ...

рекомендую почитати

Автор публікації

Коментарі: 0 Публікації: 1 Реєстрація: 02-07-2017

Ви вперше на моєму сайті?

Ви вперше на моєму сайті